5.0
gebaseerd op 387 reviews

Super sympathieke vent xD leuke shop , super geknipt en baard getrimd, zeer goed geinformeerd

Dennis - ongeveer 8 jaar geleden

Top ervaring !

Jermy - ongeveer 8 jaar geleden

Erg fijne ervaring. Gezellige toko ^^

Ian - ongeveer 8 jaar geleden

Was super marco ! Tot de volgende x

David - ongeveer 8 jaar geleden

Topp! Was Mn eerste x zeer vriendelijke man en top kapsel! Echt een aanrader

Jaap - ongeveer 8 jaar geleden
I. - ongeveer 8 jaar geleden

Zoals altijd een killer fade!

Andreas - ongeveer 8 jaar geleden

Echt super behandeling zou aan iedereen aanraden.

Liliana - ongeveer 8 jaar geleden

we hebben onze nieuwe barbier gevonden voor alle mannen.

Kay - ongeveer 8 jaar geleden

Fantastische service! Erg veel aandacht aan persoonlijke wensen.

Bo - ongeveer 8 jaar geleden