Ik kan me geen beter begin van de kerst voorstellen dan een knipbeurt bij Marco! Kapsel zit weer superstrak!
Mark
-
meer dan 2 jaar geleden
Top barbier altijd lachen daar heerlijke sfeer en puur vakmanschap.
Hugo
-
meer dan 2 jaar geleden
Prima geholpen weer, altijd een 'Oase' van rust momentje -:)))
Peter
-
meer dan 2 jaar geleden
Leuke tent leuke gasten top geholpen!!
Sjon
-
meer dan 2 jaar geleden
Het was weer lekker gezellig.
Ben
-
meer dan 2 jaar geleden
Marco is medewerker van de maand! :)
Laurens
-
meer dan 2 jaar geleden
Geweldige service. Superleuk klantcontact!
Robin
-
meer dan 2 jaar geleden
Stipt op tijd, gezellige sfeer en uitstekend werk geleverd! Bedankt mannen!
Klaas
-
meer dan 2 jaar geleden
Goeie service en zeer gezellig .
Kees
-
meer dan 2 jaar geleden
Was weer gezellig
Cees
-
bijna 3 jaar geleden