5.0
gebaseerd op 386 reviews

Ik kan me geen beter begin van de kerst voorstellen dan een knipbeurt bij Marco! Kapsel zit weer superstrak!

Mark - meer dan 2 jaar geleden

Top barbier altijd lachen daar heerlijke sfeer en puur vakmanschap.

Hugo - meer dan 2 jaar geleden

Prima geholpen weer, altijd een 'Oase' van rust momentje -:)))

Peter - meer dan 2 jaar geleden

Leuke tent leuke gasten top geholpen!!

Sjon - meer dan 2 jaar geleden

Het was weer lekker gezellig.

Ben - meer dan 2 jaar geleden

Marco is medewerker van de maand! :)

Laurens - meer dan 2 jaar geleden

Geweldige service. Superleuk klantcontact!

Robin - meer dan 2 jaar geleden

Stipt op tijd, gezellige sfeer en uitstekend werk geleverd! Bedankt mannen!

Klaas - meer dan 2 jaar geleden

Goeie service en zeer gezellig .

Kees - meer dan 2 jaar geleden

Was weer gezellig

Cees - bijna 3 jaar geleden